Kapelusze na czasie – wywiad z Ryszardem Wrzesińskim z Artmode

„Bardzo lubiane i chwalone za jakość są kapelusze z filcu, co roku mamy nowe wzory. Znajdują one uznanie u klientek. P. Helena z dużą łatwością potrafi wczuć się w oczekiwania klientek,  zwłaszcza fascynatory i toczki dopasowywane do kreacji wzbudzają zachwyt. Kobiety wyglądają w nich fascynująco stąd tez prawdopodobnie nazwa fascynatory ~ Ryszard Wrzesiński dyr. marketingu spółki Artmode

O najnowszych trendach modowych i o sukcesie firmy Artmode Atelier PORTHOS rozmawialiśmy z Ryszardem Wrzesińskim – dyrektorem marketingu spółki.

Gazeta Słowo: Czy zauważyli Państwo ostatnio zwiększony popyt na toczki i kapelusze?

Można zauważyć, że zainteresowanie klientek tym rodzajem dodatków jest znacznie większe, dotyczy to zwłaszcza kapeluszy, fascynatorów do kreacji letnich okazyjnych tj. do ślubnego orszaku, gości komunijnych, spotkań towarzyskich typy wyścigi konne. W czasach globalizacji, kiedy wzorce kulturowe i moda przenikają się wzajemnie , kobiety podpatrują, naśladuję , wzorują się na sławach i celebrytach. Wielką popularyzatorką kapeluszy, toczków fascynatorów  jest angielska rodzina królewska a zwłaszcza księżna Kate hołdująca tradycje brytyjskiej monarchini królowej Elżbiety II. No i teraz księżna Megan. Bardzo często klientki wzorują się na ich stylistyce.

GS: Które z nich są najbardziej popularne?

W tym sezonie powróciła moda na małe, kapelusze i toczki z filcu w stylu” lata 20, lata 30.”-głębokie główki z małymi rondkami , przy głowie. Latem głównie fascynatory, bardzo różne, często odważne w formie i kolorze.

GS: Czy sami projektują Państwo kapelusze i toczki?

W spółce Artmode Porthos spiritus movens wszelkich pomysłów modniarskich jest Naczelna Modystka p. Helena Pniewska. To w jej głowie tworzą się niezliczone projekty, które następnie rozchwytywane są przez klientki.

GS: Co oprócz nakryć głowy mają Państwo w swoim asortymencie?

Oprócz nakryć głowy w naszym asortymencie mamy dodatki mody takie jak szaliki, apaszki, pokrowce na kapelusze. Poszerzyliśmy naszą działalność o sklep internetowy w którym sprzedajemy odzież damską, buty, bielizną, wszystko uznanych producentów.

GS: Czy mają Państwo wpływ na wygląd innych produktów ze swojej oferty?

Sprzedajemy tylko to , co odpowiada naszemu gustowi i jest dobrej jakości.

GS: Mają Państwo określoną grupę docelową swoich klientek?

Nasze Klientki to kobiety dojrzałe, dbajace o siebie w wieku 40-50+ lat., choć ostatnimi czasy zagląda,do nas coraz więcej pań około 25/30 -tki.

GS: Z którego produktu są Państwo najbardziej dumni?

Bardzo lubiane i chwalone za jakość są kapelusze z filcu, co roku mamy nowe wzory. Znajdują one uznanie u klientek. P. Helena z dużą łatwością potrafi wczuć się w oczekiwania klientek,  zwłaszcza fascynatory i toczki dopasowywane do kreacj wzbudzają „zachwyt”. Kobiety wyglądają w nich fascynująco stąd tez prawdopodobnie nazwa „fascynatory”.

GS: Czy toczki funeralne można nosić także na co dzień?

Kobiety często zakładają na głowę żałobny toczek i kapelusz a ostatnio zwłaszcza latem, lżejsze formy w stylu fascynatorów i tu głównie chodzi o woalkę , która całkowicie lub częściowo przykrywa twarz. Na co dzień noszą często nakrycia w czerni z tkaniny lub filcu, klasyczne berety.


Artmode Atelier PORTHOS znajdziecie na ul. Grochowskiej 173 paw.1 w Warszawie.

 

 

Wykop!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.




*